accountantsonline.nl: Hoe belangrijk is de eerste indruk?
Lees voor het aanmelden de voorwaarden.
Hier klikken

Hoe belangrijk is de eerste indruk?

Uit onderzoek blijkt dat iedereen binnen een seconde automatisch een eerste indruk van iemand vormt. En dat we die indruk later meestal niet meer bijstellen, zelfs als de feiten anders blijken te liggen. Die wetenschap kun je dus gebruiken voor je gesprekken, of dat nou een sollicitatie is of een gesprek met een nieuwe klant! Lees verder


Eerder geplaatste artikelen

Ons brein zit verandering in de weg
Hebben jullie ook op de laatste heidag afgesproken een aantal dingen echt anders te gaan doen? In de interne communicatie, samenwerking of processen? Of in de relatie met jullie klanten? En kwam daar ...
Lees meer...
De grens tussen werk en privé vervaagt steeds meer. Wat nu?
Het Uit het ‘People Unboxed’ onderzoek van HR-dienstverlener ADP blijkt dat driekwart (75%) van de Europese werknemers werk en privé liever gescheiden houdt. Desondanks geeft bijna ...
Lees meer...
Stiekem een gesprek opnemen, mag dat?
In dit mobiele tijdperk is het tegenwoordig heel makkelijk om met een mobiele telefoon stiekem gesprekken op te nemen. Moeilijke gesprekken met klanten of collega’s bijvoorbeeld. Of een function...
Lees meer...
Hier klikken